Jaha

Inte så mkt roligt att skriva om men ja.. jobbar vidare vilket börjar bli lite ångestfullt eftersom den BARA är 5 veckor kvar! det betyder att det bara är 5 måndagar i skogen, 5 onsdagar i hallen, 4 stängningsdagar kvar (eftersom jag gör fysprov på en så blir det inte 6) och 25 arbetsdagar kvar!

MÄRKLIGT!

Lite grejer måste jag dock fixa innan jag är redo att åka till Indien:

* nya glasögon (var på hockey idag i mina nuvarande och jag såg inte pucken, det är illa!)
* nya endagslinser
* resten av vaccinationerna
* 5000 kr i sponsorpengar
* nytt bankkort, maestro gillas inte utomlands
* minisjukhuskit, resorb, plåster, svampsalvor, hudlotion, desinfektionsmedel  m.m.
* bilder samt info om min hemort samt familj m.m.

Finns säkert mer men inget som jag kommer på nu!

Kommentarer
Postat av: MLY

Tur att du redan har ett överlevnadskit då! ;)

2008-11-28 @ 22:13:31
URL: http://emilyspecialedition.blogg.se/kaos

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0