Dåligt bloggare

Clara kan härmed utnämnas till en dålig BLOGGARE!

Har 5 min på mig innan jag börjar jobba igen.. Hmm, vad är viktigast att skriva!

Klarade svenskprovet till Polishögskolan i måndags = glad Clara! Nu hoppas jag bara att jag blir kallad till fystester innan jag far till Indien!

På tal om Indien. Jag ska alltså åka till Indien och paras ihop med en indisk tjej/kille och bo in en indisk familj i 3 månader. Efter det tar jag med mig indiern hem till Sverige och här bor vi i någon familj någonstans i Sverige i ytterligare 3 månader. För att få åka måste jag skramla fram minst 5000:- från sponsorer/stipendier, resten av kostnaden får jag stå för själv! Det hela går av stapeln cirka 12 januari... Hoppas på en trevlig trip/resa/jobb i Indien o Sverige..

Detta var mkt kort.. och jag har bara 1 minut kvar vilket betyder att jag måste logga ut!

Ska försöka bättra mig med skrivandet!

Kommentarer
Postat av: Mia

Grattis till svenskprovet :D

2008-10-23 @ 19:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0