Min framtid

Jaha, jag börjar med en punktlista på vad jag vill göra:
* Jobba i Norge
* Flytta ihop med Rickard
* Komma in på polishögskolan
* Göra lumpen, ubåt
* Au pair, USA/ Australien
* Resa Australien, Thailand, Asien helt enkelt
* Utbyte med CIU

Jag har ju jobba fram till jul men vad händer sen?

Jobb i Norge, Malin flyttar till Norge på söndag och har eventuellt en plats ledig i sin lägenhet efter jul. Det voren rysligt kul att flytta och jobba i Norge. tjäna feta pengar och leva snålt! Det är också ganska nära hem så att man kan åka hem...

Flyttaq ihop med Rickard, nästa steg i vår relation är att flytta ihop. Vi har varit tillsammans i drygt 3.5 år coh det är lång tid. Vi är båda redo för nästa steg. Frågan är bara vilket steg, flytta ihop och se om vi klarar att bo tätt inpå varandra eller flytta ifrån varandra för att se om vi verkligen älskar varandra. Gör vi det på riktigt så klarar vi att bo skiljda ett tag. Ett bra sätt att prova om det är en vana eller kärlek. jag tror dock att det är kärlek :)

Polishögskolan känns kanske lite tidigt med dte är ju det jag vill i livet så varför inte? prov den 20 oktober, svenskprov.. ordförståelse som inte direkt är min starka sida!

Göra lumpen, ubåt har ingen lust att stå uppställd utanför slottet som en annan staty. jag vill åka ubåt! ska ringa och morra på måndag!

Au pair superbra sätt att lära sig engelska, den negativa är att man binder upp sig på minst ett ½ år.. men det är annars ett bra sätt att uppleva ett nytt land...

Resa, det vore skönt.. att bara få sola och bada och resa dit man själv vill! Någon som vill resa med mig?!

CIU, ja, vi får väl se.. men vet inte om jag klarar att binda mig på ett halvår på en gång.. kanske borde börja med något så att jag kan avbryta och komma hem! dte är svårt...

Jag funderar hit och dit och hoppas att det ska lösa sig! Fram till jul bor jag kvar hemma, troligen ganska mkt hos Rickard också!

Någon som har en åsikt eller råd/tips?

Kommentarer
Postat av: Rickard

Flyttar du ifrån mig så skaffar jag mig en nätt liten blondin istället. Så våga inte ;P

Postat av: Anonym

Bara för att du blir Au pair behöver du inte binda dig, åk hem om du inte trivs !

Har kompisar i Usa som jobbar som Au Pair de säger att det är det bästa de har gjort!

2008-10-06 @ 21:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0