Torsdag

Ytterligare en dag avklarad... Stängde på fritids, även det gick bra trots att det var många barn kvar när jag blev ensam...

Mia har både flyttat ihop med Henrik och bytt jobb. Mkt imponerad!

Elin och jag har betsämt att jag ska åka dit och eventuellt Mia också näst nästa helg. Mkt trevligt!

Imorgon blir det utgång om Marcus eller Anton hör av sig någongång! Det går inte fort för vissa!

Nästa fredag ska jag på rekryteringsdag och intervju med CIU. Spännande, vore roligt att åka iväg men vet ju fortfarande inte hur det blir med ubåten. Ska ringa och stressa lite imorgon!

Ska iväg och rida Brandy ikväll. Längesen nu så det ska bli roligt. På lördag ska jag servera på ett bröllop så dte blir nog roligt dte också hoppas jag!

Inte så mkt roligt jag hade att berätta idag men ja, dte var lite iaf!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vill veta mer! hoppas verkligen ni tar er hit sen så vi får snacka på riktigt!! :)

2008-09-29 @ 13:34:37
Postat av: Elin

glömde visst namnbiten

2008-09-29 @ 13:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0