Utgång, servering, Brandy

Utgång i fredags. Ja, vad ska jag säga. Blev långt ifrån som jag tänkt mig och det hände mkt som inte brukar hända Clara. Men trots detta så blev det en riktigt trevlig kväll. Att umgås så mycket med Emily var längesen jag gjorde och ja, jag har saknat det! Hela kvällen var otroligt avslappnad och vi hamnade inte på Klaras utan på Stället! Där träffade jag även Malin Fa vilket var trevligt :)
Var hemma vid 4 ungefär så jag slocknade direkt i sängen. Sen sov jag till tolv, åt en rostbiffsbaguette tillsammans med Rickard samtidigt som vi såg en film. Klockan 3 var det dags att åka till Vedevåg där det vankades bröllop och jag, Bibbi och Malin Fr skulle servera. Kvällen blev mkt intensiv men rolig! Bilder därifrån, eller ja, en bild på oss, kommer senare :)

Jag har även hunnit med att rida Brandy. Gud vilken härlig häst. Det är verkligen härligt att vara ute i det fina vädret och bara vara överens (eller ja, han är återhämtad efter förkylning, hovböld m.m. så han är överdrivet pigg och busar med mig). Snart har det gått ett år sedan Farris flyttade. Var det rätt beslut? Hade mitt liv sett annorlunda ut om jag haft honom kvar? Jag saknar honom otroligt mkt! Min lilla lillebror! Men ja, man måste gå vidare, han har det bra hos Emelie och vi har haft en bra/fin tid tillsammans. Brandy får jag iaf rida när jag har lust och det är skönt och roligt.

På fredag ska jag till Storstaden Stockholm på rekryteringsdag och intervju för studentutbyte med Indien, Kambodja, Zambia och Thailand. Vore roligt att åka iväg på något sådant :)

I mitten av oktober ska jag på svenskprov och miniintervju inför polishögskolan i Örebro också. Trodde inte att det skulle ske så snart men det var roligt att få brevet. Ett steg på vägen iaf!

Nu ska jag iväg till ICA och jobba. Ja, jag jobbar kanske lite för mkt men ja, det är skönt när lönen kommer :)

På återseende!
Kram Clara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0